Favoriter som alltid utgår

Jag kan verkligen inte förstå varför produkter som man fäst sig vid och inte kan klara sig utan alltid ska utgå ur sortimentet? Just nu handlar det om min älsklingsparym Laura Biagiotti Emotion som inte längre går att få tag på i Sverige. Det gör mig alldeles galet frustrerad eftersom jag älskar den parfymen och känner mig alldeles naken utan den. Jag har haft den i flera år och den är liksom jag. På Åhléns sa de att den utgått helt från Laura Biagiottis sortiment, men den tycks ändå finnas tillgänglig på nätet. Jag har under eftermiddagen suttit och googlat runt för att se om den finns att beställa någonstans. Dock verkar den bara finnas att beställa hem långväga från utlandet och jag som inte är van vid nätshopping. Jag har ingen som helst aning om det är säkert, hur man går tillväga med betalningen, fraktkostnader, leveranser etc. Hemsidan där jag hittade parfymen heter skinstep.com och tycks vara en amerikansk sida. Kan man lita på det tro? Hur går jag tillväga - är det någon som vet?

Jag gör allt för att få tag på ett exemplar av denna doft. Är det någon som har sett eller vet någonstans den finns i Sverige - var god och skriv en kråka i kommentarsfältet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0