Festligheter ikväll

Just nu håller jag på och gör mig i ordning inför kvällens inflyttningsfest. Jag ska iväg om ungefär en timme, och har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska ha på mig. Håret krånglar också... Sedan jag klippte mig tycker jag inte att det är lika roligt att fixa håret, för det går inte att göra lika mycket med det längre. Jag saknar de långa slingorna som man kunde locka, krusa och platta precis som man kände för det. Jaja, vilket I-landsproblem. Nu ska jag finslipa min make up och välja kläder, sedan är det dags att bege sig.

I gotta feeling that tonight's gonna be a good night
That tonight's gonna be a good night
That tonight's gonna be a good, good night

Kommentarer
Postat av: MATILDA SIMONETTE

Vad vill du med ditt liv? Vet du det? Läs gärna mitt inlägg som handlar om det... Kanske får du en tanke ställare eller kan ge mig en givande kommentar kring din tanke om det hela. Jag tycker det är en fascinerande fråga...



http://MatildaSimonette.blogg.se

2010-02-13 @ 18:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0