Kvällens träningspass

Den här dagen har avslutats med ett pass cirkelfys och det gick verkligen jättebra. De hade bytt ut några övningar och avancerat lite, vilket kändes bra eftersom det ger kroppen en större utmaning. Till skillnad från förra veckan hade jag grymt mycket energi idag och jag kunde ta ut mig riktigt ordentligt på stationerna. Det är häftigt nu när man har kört det här passet varje vecka i drygt en månad och börjat märka hur kroppen anpassat sig. Första gången ville man bara sjunka genom golvet av utmattning, men nu går det av bara farten. Nu har man liksom fått in tekniken på de olika övningarna och kan fokusera mer på att ta i ordentligt och söka utmaning. Styrkan och uthålligheten utmanas ständigt och det gäller både fysiskt och psykiskt. Nu vägrar jag ge upp och försöker ge järnet från start till mål! Vi har blivit en grupp om fyra personer som ses varje vecka på det här passet och kör tillsammans, peppar varandra och gör detta till en riktig höjdarstart på veckan. Wow, det är bara så j*vla roligt och ger mig världens energikick!

Nu är det sovdags - kommer att slockna som ett ljus kan jag säga.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

Duktig du är :D

2010-02-01 @ 22:39:30
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: sofie (dillen)

Ey, kräver bildbevis på frisyren! ;)

2010-02-02 @ 13:09:28
URL: http://stadslantis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0