What a day

Gaaah, jag har en puls i 180 just nu. Jag ser att flera från förra kursen har fått sina tentaresultat och skriver glädjande statusar på facebook, men mitt resultat har inte rapporterats in på portalen ännu. Det är så galet nervöst och jag vet varken ut eller in. Jag vill ju så gärna ha klarat den, men vågar verkligen inte hoppas på för mycket. Att skriva om den skulle kännas så jobbigt... Snälla, snälla, snälla låt det bli ett roligt besked, annars kommer jag att gråta resten av eftermiddagen!
Allting går ju så förbannat bra just nu... Jag reste mig nyss lite för hastigt och fastnade med foten i sladden till datorn och drog ner den på golvet med en jäkla smäll. När jag reste upp fanskapet upptäckte jag att skärmen fått sig en rejäl kyss. Det är numera alldeles randigt och svarta sprickor över 7 cm av högra sidan av skärmen, vilket gör det lite svårt att se. Detta gör mig förstås fruktansvärt irriterad och ledsen... Det skulle bara fattas att jag får ett negativt resultat på tentan också så är den här dagen komplett. Då sätter jag mig i ett hörn och gråter...

Ge mig nåd för helvete!

Kommentarer
Postat av: Linnea Bergsten

Har hört att man brukar få reda på resultatet en dag senare än alla andra om man har fått underkänt, tyvärr! Men jag håller tummarna för att det har gått bra.

2010-02-04 @ 12:36:53
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: carro

Jag håller tummarna, och jag känner att du behöver en liten kram. Men nu sitter du långt ifrån mig så jag skickar över en massa kramar här ifrån!!

Kram

2010-02-04 @ 16:26:55
URL: http://snuttungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0