Så var denna dag snart över

I morse när jag vaknade kände jag mig inte allt för fräsch - lätt huvudvärk och trötthet bortom alla gränser. Gårdagens inflyttningsfest hos Fillan satte sina spår och jag var inte hemma förrän efter 04 i natt. Det var en grymt rolig fest som bjöd på många skratt, bra musik från killen med gitarren i köket och en och annan mysstund, haha. Kanske inte riktigt vad jag hade räknat med faktiskt, men ack så trevligt. När jag vaknade i morse ville jag bara dra täcket över huvudet, somna om och sova bort hela dagen, men det gick inte. Jag gick upp och duschade, åt frukost och begav mig ut på en promenad i det vackra solskenet istället. Skapligt ljusskygg, knallade jag ner till mina föräldrar, drack en kopp té och snackade lite skit. Senare på eftermiddagen kom även min syster och hennes familj dit och då blev det full rulle kan jag lova. Edda kvicksilver och Walter skrikmonster höll låda i 180, så nu är man rätt vissen i öronen. Inte direkt vad moster var upplagt för i kombination med sömnbrist och bakfylla.

Jaja, nu är snart den här dagen slut och det tackar vi för. Blommorna och chokladen lyser fortfarande med sin fråvaro, men det är väl så det ska vara som singel. Life goes on anyway. Bättre lycka nästa år!

Kommentarer
Postat av: Ana

sv: ja jag förstår det, hade nog känt detsamma..

Jag läser också mot tidiga åren, inriktingen svenska och matematik och jag blir med klart januari 2011 :D Var läster du?

2010-02-14 @ 21:35:00
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: Ana

sv: jaha okej, har en kompis som läser till arbetsterapeut där :) Själv läser jag på Växjö universitet, eller ah numera Linneuniversitetet :)

2010-02-14 @ 21:57:24
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: MATILDA SIMONETTE

Frågestund på bloggen för första gången! Gillar du den så ställ en fråga! Svarar på allt!:)



Om du inte gillar reklam, så godkänn inte... Det här är mer ett meddelande så alla får veta, eftersom jag envisas så med att inte ha en frågestund. Men nu har jag också en. Passa på!:)



Kram!



http://MatildaSimonette.blogg.se

2010-02-15 @ 04:24:19
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0