Söndagstråk

Lovar du att vara ärlig? Ja, jag har inget att dölja.
Du heter: Maria
Smeknamn: Mia eller Misen.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Melissa Horn - Kvar i nåt jag lämnat. Bland annat...
Beroende av: Mina nära och kära, té, kaffe, katterna. Listan skulle kunna göras lång.
Vem behöver du mest just nu: Mamma, hon har alltid svar på tal.
Vad tror folk om dig? Jag vet inte riktigt. De får väl tro vad de vill.
Stämmer det? Det beror väl på vad de tror eller tycker...
Vad får du oftast komplimanger för? Oj, det vet jag inte. Jag blir så generad när jag får komplimanger, så jag skrattar oftast bara bort det.
Vad säger du för att imponera på någon? Meh, vilka svåra frågor. Det beror väl helt på vad det gäller.
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, kanske får mig att skratta eller pratar om intressanta saker.
Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " Jag ska till mormor om några timmar."
Var bor du? I Katrineholm.
Trivs du där: Ja absolut. Jag är ingen storstadsmänniska, så den här stan funkar alldeles utmärkt för min del.
Äger du några converse: Ja, ett par fake.
Sprit, cider, vin eller öl: Vitt och rött vin.
Brukar du bli för full: Det har hänt, men oftast har jag läget under kontroll.
Vad har du för mobil operatör: Tele2 student.
Är du allergisk mot något: Inget allvarligt, men får lite reaktioner på tungan av kiwi och färsk ananas.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Att ta mig igenom det sista året på utbildningen och gå ner de sista 5 kg som återstår.
Hur svarar du i mobilen: "Hallå, det är Maria".
Vem ringde du senast? Försäkringsbolaget.
Antal timmar sömn inatt: Väldigt många, typ 9-10.
Sov du ensam: Yes, bortsett från katterna då.
Brukar du komma i tid: Ja det försöker jag göra.
När mår du bra: När jag får umgås med mina nära och kära, träna och äta rätt. Då är jag pigg och glad!
När blev du fotad senast: På festen hos Fillan.
Hur känner du dig nu: Trött, men ganska nöjd och glad.
Vanligaste färg(er) på dina kläder: Mycket svart och vitt, men försöker köpa mer färgglatt och mönstrat.
Vad tycker du om fötter: Hmm, inget speciellt. Det är väl kroppsdelar som alla andra.
Vad saknar du: Närhet och sommar.
Hade du en bra kväll igår: Jovars, jag låg hemma i soffan och tittade på film.
Favoritdryck på morgonen: Kaffe eller té.
Rakar du benen: Ja, det är ett måste.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror helt på vad jag ska göra dagen därpå, men oftast kring 22-23.
Är du blyg? Nja, det kan jag inte påstå, men det beror lite på vilken situation jag ställs inför.
Sysslar du med någon idrott: Idrott vettifan, räknas Friskis?
Vill du hellre ha mail än brev: Nej, brev är mer personligt, men det finns det väl ingen som skickar längre?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion, som kan utvecklas till kärlek, tror jag på vid första ögonkastet.
Har du spytt offentligt: Nja, inte vad jag minns.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Allting som jag inte kan göra som tjej.
Är du nöjd med ditt liv: Ja det tycker jag. Dock kommer det alltid finnas saker som man vill ändra på.
Är du bortskämd: Nej, det tycker jag inte. Jag är van att kämpa för det jag vill.
Vad gör du i morgon: Fikar med Sandra, pysslar med lite skolgrejer och tränar cirkelfys.
Vad är det värsta du vet? Falska människor och människor som bara bryr sig om pengar och materiella ting.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag vet inte, men det blir nog en del eftersom jag pendlar, handlar mat och kurslitteratur.
Vad behöver du just nu? Sol och värme skulle inte skada. Inte lite sällskap och närhet heller för den delen.
Vad längtar du till? Sommar och ledighet, helt klart!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag uppskattar verkligen mina vänner. De finns alltid när man behöver dem.
Vad använder du för shampoo? VO5.
En speciell dag du minns: 2 juli 2007, när jag fyllde 20 år och firade med familj och vänner. Det var en grymt rolig kväll!
Hur gammal är du: 22, fyller 23 år i sommar.
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om många människor på olika sätt, men är inte kär för tillfället.
Om fem månader: Är det sommar, vi har ledigt från skolan, sommarjobbar förhoppningsvis och hittar på en massa roliga saker tillsammans med familj och vänner. Längtar!
Gröna eller röda äppeln: Röda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Det beror på vad det gäller.
Gillar du golf: Nej, verkar vara en rätt seg sport.
Vilken tid gick du upp idag: Klockan 9.
Har du sovit i din egna säng inatt: Jag sov i soffan faktiskt. Jag somnade till filmen och vakna kl.6 i morse.
Har du strumpor på dig nu: Nej, jag har tofflor.
Vad ska du göra ikväll: Inte så mycket, snart sovdags.
Är det okej att gråta: Ja, absolut. Jag skäms inte för att gråta offentligt.
När grät du senast: I fredags, när jag fick mitt tråkiga tentaresultat.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej, inte efter att den där lagen kom.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle betala av studieskulderna och köpa mig en större lägenhet.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, sådant bryr jag mig inte ett dugg om. Jag klär mig i det jag trivs och känner mig bekväm i.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det beror lite på. Klockan 8.00 på lördagsmorgonen eftersom jag ska iväg och jobba och söndagarna varierar allt mellan 9-12.
Har du någon piercing? Bara hål i öronen, 3 st.
Vill du gifta dig: Mja, kanske.
Vill du ha barn: Ja absolut.
Solar du ofta: Ja, varje tillfälle som ges på sommaren och när jag är utomlands. Jag är en riktig soldyrkare!
Är du bra på att laga mat: Ja, det sägs så. Matlagningen är mitt största intresse.
Gillar du att dansa: Ja, det är roligt.
Är du flygrädd: Nej, det sägs ju vara säkrare än att åka bil. Jag tycker att det är rätt kul att flyga.
Är du vig: Nej usch, jag är stel som ett kylskåp.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: GB vanlijglass med chokladkross.
Tror du på ett liv efter döden: Oj, jag vet inte riktigt. Sådant kan man fundera sig tokig på.
Tycker du om sushi: Jag har bara ätit det en gång och minns inte riktigt hur det smakade.
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller chips, men nu när jag ska försöka göra mig av med mina extrakilon blir det nötter eller morötter med dipp.
Bor dina föräldrar tillsammans: Yes, i villan där jag växte upp.
Har du tandläkarskräck: Nej, det är inga problem.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska tror jag.
Vilken ögonfärg har du: Gröna. 
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja, det har hänt flera gånger av olika anledningar.
Biter du på naglarna: Nej, men jag har gjort det i många år.
Röker du: Det kan hända någon enstaka gång på fyllan, men aldrig annars.
Hur ofta tränar/motionerar du: Just nu tränar jag 3-4 gånger i veckan på Friskis och promenerar så ofta jag bara kan.
Senaste låt du hörde: Staind - Please.
Vad gör du på helgerna: Umgås med vänner, festar, jobbar, tränar eller bara tar det lugnt. Det varierar väldigt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

alltid lika kul att läsa och göra dessa listor

2010-02-08 @ 12:39:27
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: Ang Ola! =) Jag vet inte varför men jag har en grej just för killar som har lite "pojkigt" utseende. I alla fall att titta på. Jag tror inte att jag skulle falla för en sån person dock. Tycker ju att Måns är rätt så fin oxå.. Hehe!!

2010-02-08 @ 13:19:30
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0