Trodde att det skulle hjälpa

Idag har jag varit i skolan för att ha seminarium och hämta ut min ångesttenta. Jag trodde att jag skulle få lite rätsida på varför jag kuggat min tenta, men det blev faktiskt bara värre när jag fick se bedömningen. Jag hade fått full pott på första och andra frågan, sedan bar det bara utför. En fråga värd 12 p och en annan värd 15 p hade hade jag tydligen sabbat totalt, enligt examinatorn, trots att jag hade skrivit flera saker som jag borde ha kunnat skrapat ihop några poäng på. Framförallt gällde det frågan angående åtgärdsprogram, där jag skrev allting om vilka som ansvarar för att de görs samt vad de ska innehålla, men det fick jag inga poäng för. Det var den mest stränga och orättvisa bedömningen jag någonsin har varit med om. Jag kan verkligen inte acceptera det och har nu krävt ett möte med examinatorn och en omrättning. Huruvida det kommer att hjälpa eller få mig att må bättre vettifan, men det kan väl sällan bli värre i alla fall?

Usch, det här tar knäcken på mig. Jag blir galen!

Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej. Snälla, tycker du att jag ska ha veckans bild eller veckans blogg? :D

2010-02-10 @ 19:44:42
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: Josephine

Du har haft EN motgång. Det är bara att göra om, göra bättre istället för att gräva ner sig.

2010-02-11 @ 09:19:47
Postat av: Bella

Sv: Tack för tipsen sötnos :)

2010-02-11 @ 10:25:38
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0