Ett glans som håller

Jag måste bara rekommendera er ett kanonbra läppglans som verkligen håller vad det lovar. Det är från märket L´Oréal Paris och heter Glam Shine 6 Hours. Jag trodde att det bara var bullshit att det skulle kunna sitta kvar i sex timmar utan att behöva bättras på, men det var det inte. Idag när jag skulle ner på stan och fika lade jag på lite glans och då var klockan 12.30. Nu är klockan 17.30 och glanset sitter fortfarande kvar, dock inte med samma lyster, men ändå. Det håller verkligen vad det lovar!

Glanset finns att köpa i de flesta affärer som säljer L´Oréals kosmetik och kostar kring 129 kronor. Innan man köper det ska man vara beredd på att det är ganska klistrigt i konsistensen. Tycker man inte om tjocka klibbiga glans är detta inget att satsa på.

Jag har färgen 107 - Eternal Beige (den tredje från vänster på bilden) och den tycker jag är riktigt snygg. Det var lite svårt att bestämma sig i butiken för det fanns så himla många läckra alternativ att välja på. Valet slutade i det gamla vanliga, dvs. en rosa/beigeglittrig ton. Det funkar till allt!

Har Du testat detta gloss?
Vad tyckte Du - hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter intressant! Jag är ingen läppstiftsmänniska. Att hålla på och bättra på och dutta hela tiden är inget för mig. Bättre då med ett glans som försvinner lite obemärkt. Men ett glans som stannar en halv dag är ju ÄNNU bättre! Det måste jag testa!



Tack för tipset!



Ha det gott!

2010-01-28 @ 22:30:43
URL: http://bidrottningen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0