Fredagsmys

Sitter just nu och försöker tygla mitt sug efter någonting onyttigt. Jag är sugen på någonting sött och flottigt, typ choklad, och varför inte en påse smarriga chips? Detta är såklart uteslutet med tanke på min nya kosthållning och förra helgens fuskande, så ikväll blir det fruktsallad och/eller lite grönsaksstavar med vitlöksdipp istället. Jag hoppas att detta kommer att lindra mitt sug och att jag kan ha ett någorlunda bra fredagsmys här i min ensamhet i alla fall. Katterna ska också få någonting extra gott nu när jag och Felix har vår tvåårsdag, haha.
Ha en underbar kväll allesammans!


Ser ju ganska aptitretande ut, eller hur?

Hur ser ert fredagsmys ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0