Inspiration till max

Jag skulle bara vilja höja en röst för en underbart härlig person som ger mig maximal inspiration och peppning just nu. Hon heter Monique och driver företaget Lifezone. Hon bloggar även om sin viktresa, då hon har gått från en trött och hängig trebarnsmamma i storlek 50 till en pigg och snyggt vältränad pingla i storlek 36. Makalöst bra jobbat! Allt detta har hon gjort med hjälp av LCHF-kost och hon vill nu hjälpa andra människor att lyckas lika bra med att förändra livsstilen som hon själv har gjort. Hon ser det nämligen inte som bantning eller en diet som man håller ett tag, utan som en livsomställning. Jag besöker hennes hemsida (se länkarna ovan) minst en gång per dag för att söka inspiration om kost och träning och däremellan läser jag bloggen så fort den uppdateras. Hennes energi smittar verkligen av sig och man kan inte få nog!

Idag har jag börjat dagen med en rejäl frukost bestående av två koka ägg, en burk makrill i tomatsås och en kopp grönt té. Det gjorde mig proppmätt och laddad för att anta dagens utmaningar - tentaplugg och cirkelfys. Jag vet inte riktigt vad det är med mig just nu, men jag är i något form av lyckorus. Energin är på max och det känns som om jag svävar några centimeter ovanför marken hela tiden. Nej, jag har inte rökt på, jag är bara galet nöjd och glad av de positiva effekterna av kosten och träningen. Det känns nästan för bra för att vara sant!

I’m moving on and I’m gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone, I can be who I wanna be
Start living my life for me
I believe that finally I’m moving on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0