Ren njutning

Nu under kvällen har jag varit och tränat och när jag kom hem avnjöt jag en god sallad bestående av babyspenat, paprika, gurka, kokt ägg, bönor, rökt lax och en kall majonnässås. Jag hade tänkt ta en bild på skapelsen, men det hann jag inte med. Den försvann i ett nafs! Nu har jag precis tagit en skön dusch och krupit ner i mjukisdressen. För att göra kvällen komplett vankas nu lite tända ljus och en kopp ren njutning - citron och ingefärsté. Det är obeskrivligt gott med en liten sked honung i. Detta té borde vara obligatoriskt i allas skafferi - måste testas!

Friggs citron- och ingefärsté, ca. 17 kronor.



Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminsking

SV: det teet är minsann gott :D:D

2010-01-24 @ 23:18:34
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0