Rent hus

Min pappa har varit här på förmiddagen och lagat min dammsugare, äntligen! Det har länge varit glapp i kontakten och för några dagar sedan lade den av helt. Detta har varit en mardröm eftersom jag är ägare av två extremt hårande katter som sprider kattsand all over the place. Jag brukar vanligtvis dammsuga en gång om dagen och moppa golvet en gång per vecka, men nu har det inte blivit något städning av golvet alls på flera dagar, vilket har fått hela lägenheten att gro igen. Nu äntligen har jag fått rent igen eftersom pappa var snäll och kom över och lagade mitt åbäke till dammsugare. Det var en enkel match för honom att fixa - bara klippte av sladden och satte dit en ny kontakt så var den igång igen. Gick på ett nafs! Det är en jäkla tur att man har händiga människor i sin omgivning som kan hjälpa helt handfallna miffon som mig. Tack snälla pappa!

Idag har jag tentaplugg på schemat igen. Inte för att jag har gjort så mycket hittills, men har i alla fall planer på att göra... snart... kanske. Helst skulle jag vilja gå ut och gå en långpromenad istället, för det ser ut att vara bra promenadväder ute idag. Hmm, kan det vara en undanflykt från pluggandet tro?

Hoppas att alla har en bra tisdag,
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Philip Lindqvist

Diggar din blogg stenhårt ! :D Jag följer dig på bloglovin nu :P Gå in på min blogg och följ mig också? :)



/Philip :D:D

2010-01-12 @ 14:27:19
URL: http://tweetphll.blogg.se/
Postat av: Veronica <3

Hej, det var länge sen. Allt bra?Skönt att dammsugaren funkar igen ;)

2010-01-12 @ 18:37:17
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0