Smått besviken

Jag har precis spenderat min söndagskväll i soffan tillsammans med mupparna och kollat på Sommaren med Göran. En kompis till mig hade den, så jag slapp vänta på att den skulle bli ledig nere på Konsums uthyrning. Jag hade verkligen jättehöga förväntningar på den filmen, eftersom alla sagt att det är sååå rolig, men jag tyckte inte att den var värst märkvärdig. Den var alldeles för överdriven och förutsägbar för min smak. Peter Magnusson som brukar vara så himla rolig... Stundtals var det ju bra, men i största allmänhet kändes den bara som ett okej tidsfördriv.

Har Du sett Sommaren med Göran? Hur lyder Ditt utlåtande?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har inte sett den men skulle vilja. Efter ha att ha sett trailern ett antal gånger så får man ju grymt höga förväntningar på den. Ser rolig ut

2010-02-01 @ 07:27:51
URL: http://sayajennyy.blogg.se/
Postat av: fillan

synd du vart besviken jag tckte den va så bra!!

2010-02-01 @ 08:45:53
Postat av: Jossan

Jag såg den på bio :) Det var väl inte den bästa filmen jag har sett men jag tycker den var helt okej! En del sköna kommentarer och så :)

2010-02-01 @ 10:21:30
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0