Till dig!

Man skulle kunna skatta sig lycklig tack vare alla underbara människor man har runtikring sig. Bara några rader med dig och allting känns så mycket lättare. Du förstår, kommer med goda råd och sprider glädje som ingen annan. Tack för att du finns!
Du vet vem du är!

 

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann

Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Kommentarer
Postat av: Naaamsy !

nu är det så här att jag har frågestund på min blogg,skulle bli jätte glad om du ställde 1 eller flera frågor ! ;$

sköt om dig !

kramar / Namsy.



btw:snygg blogg ! :)

2010-01-10 @ 15:53:36
URL: http://nmsy.blogg.se/
Postat av: Soffan

Kan ha fel men tror du menar mig ;-) TACK vännen! Du gör mig både glad och rörd!!!

Jag har en förmåga att glömma bort det som faktiskt är bra med mig och då känns det himla bra att ha en vän som du som påminner mig! ;-)

Gillar dig en massa Mia!

Kom ihåg vad som är bra med dig - och glömmer du av det ibland så påminner jag dig gärna, hi,hi!Kraaam!

2010-01-10 @ 16:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0