What a gårdagskväll

Oj, klockan är över 16.00 och jag har inte ens kommit igång idag. Jag vaknande 12.30 och har sedan dess gått på tomgång hela eftermiddagen, trots att jag var nykter igår sånär som på två glas rödvin. Jag skulle egentligen bara ha hållit mig till vatten, men när jag blev erbjuden lite rödvin kunde jag inte motstå det för den goda smaken skull. För övrigt blev det en riktigt lyckad kväll igår. Vi var på fest hos Alex och där var det mycket blandat folk och kvällen bjöd på många härliga skratt. Vid midnatt knallade vi till Harrys i kylan och det var nästan med livet som insats - höll på att förfrysa benen och öronen. Nu i efterhand skulle jag bara ha knallat raka vägen hem och lagt mig, för Harrys var ingen höjdare. Det var väldigt få ute som man kände och dessutom var jag lite för nykter för att gå runt där bland alla överförfriskade människor. Men men, lätt att vara efterklok!

Jag fick precis ett trevligt litet meddelande på Facebook innehållande två festinbjudningar framöver. En allmän fest den 16 januari och sedan inflyttningsfest på samma ställe den 13 februari. Däremellan ska en tjejkväll gå av stapeln den 30 januari, så det är mycket roligt att se fram emot nu. Det känns lite ovant, för så mycket har jag inte festat på flera år känns det som. Är det åldern som har börjat göra inverkan tro eller har man bara blivit lite ringrostig?

Nu är det dags att rycka upp sig lite. Städa och plugga känns som en god idé!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: stefan

Trevlig blogg du har:)

2010-01-07 @ 04:16:26
URL: http://funnyfarm.se
Postat av: Linnea Bergsten

Sv: Man bli jätteglad när hon skrattar sådär =)

2010-01-07 @ 12:01:38
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0