You make my heart goes boom

Du får mig att le fånigt från örsnibb till örsnibb så fort någon nämner ditt namn. Jag svävar som på moln och kommer på mig själv gå och dagdrömma och längta tills den stund vi möts härnäst. Ett oväntat sms, telefonsamtal eller möte får mitt hjärta att slå frivolter och hela jag blir ur kontroll.

Älskling, du har verkligen visat mig vad lycka är!

Your kisses are so sweet
And my heart goes boom
You're the only one I need
And my heart goes boom
The world keeps turnin'
My heart keeps burnin'
I'm walking down the street
And my heart goes boom, boom, boom

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej jag är med och tävlar om att bli Veckans Blogg, så det vore oerhört snällt om du kunde gå in och rösta på mig. Nr 9 Claudia. http://juliaacorneliaa.blogg.se/2010/july/finalisterna.html?_tmp=60b7f5a542717db0a3f20a6a7d6ffc70e4688a8e



förlåt om jag störde :) kram

2010-07-14 @ 22:05:36
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0