Mitt svar på gårdagens fråga

För den som inte ser vad bilden nedan föreställer, kan jag säga att det är min hand fylld av godispapper. Tomma Geisha-papper, för att vara exakt. Mitt svar på gårdagens fråga blev alltså alternativ nr.1 - jag slaktade grannens chokladask och köper en ny åt dem i eftermiddag. Observera att jag då går raka vägen och överlämnar den, för att minimera risken för att det sker samma sak igen.

 

Det känns betryggande att majoriteten av Er läsare också skulle valt alternativ ett, så att det inte bara är jag som knappt kan stava till ordet karaktär. Jag säger som Frida, nöden har ingen lag!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF

SV: tack söta du :)

är fortfarande röd på vissa ställen men det blev nog inte så farligt som det kändes

2010-06-16 @ 15:54:23
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: f.

du har sårätt om sexiga svettiga hunkar haha;)och visst får man unna sej choklad då o då,choklad är oxå mat:D

2010-06-16 @ 16:56:00
Postat av: Veronica <3

SVAR:Ok jobbigt, hoppas det går över snart ;) Jodå allt är bara bra med mig, ja det är skönt har bara ett prov kvar sen är det verkligen sommarlov haha..

Jadu i sommar blir det nog att åka till landstället, ananrs är vi nog mest hemma. ) Själv då?

2010-06-16 @ 16:59:08
URL: http://verraan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0