Vilken härlig dag

Jag är alldeles varm i hjärtat efter den här dagen. Jag och älsklingen spenderade hela förmiddagen i sängen och framåt lunchtid gick vi upp, gjorde oss i ordning och åkte och handlade. När vi var på Ö&B ringde min syster och bjöd över oss på eftermiddagsfika, vilket var ett väldigt trevligt initiativ. Vi åkte dit och drack kaffe och lekte med barnen hela eftermiddagen. Edwin var lite blyg inför Andreas till en början, men det mjukades upp ganska snart när han visade sina skills i att bygga med lego. De var så söta där de satt på vardagsrumsgolvet och lekte och Edwin var jättenöjd över uppmärksamheten. Även lillkillen Walter verkade tycka om Andreas för han skrattade och var allmänt nöjd när han gullade med honom. Det var jätteroligt att se att han var så duktig med barnen, visade sådan värme och att barnen tyckte om honom.

Nu under kvällen har jag packat och ordnat med kattvakt inför morgondagens Stockholmsresa. Jag har även städat och bäddat rent i sängen så att det ser någorlunda skapligt ut när jag kommer hem på lördag kväll. Det råder lite små-ångest inför att vara borta från katterna från klockan 12 imorgon tills 20.30 på lördag kväll, men det kommer att gå bra. Katterna klarar sig eftersom de får både mat, rent vatten, ren låda och lite sällskap av min granne Anna. Det är tur att jag har sådana guldklimpar till grannar!

Kommentarer
Postat av: F.

2010-06-11 @ 08:40:09
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/
Postat av: F

Karlar som e bra med barn e alltid kul;)Ha d bra i sthlm.

2010-06-11 @ 08:41:03
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0