Ännu en lista

Jag sysselsätter mig med ännu en hjärndöd lista för att fördriva tiden och hålla mig borta från pluggandet en stund. Behöver en stunds paus för att lufta tankarna.

Berätta 4 saker du gjort idag:
1. Åkt tåg
2. Haft ett examinerande artikelseminarium
3. Ätit den nya Toblerone fruit and nuts
4. Diskat

Berätta 4 saker du har på dig just nu:
1. Leggings
2. T-shirt

3. Underkläder
4. Tofflor

Skriv ner 4 saker du hatar (just nu):
1. Min magkatarr
2. Att min kära dator är svår att skriva på efter min klantolycka.
3. Sega gamla kärringar som sätts in som handledare i skolan
4. Att vänta

Skriv ner 4 saker du älskar:

1. Min familj
2. Mina vänner
3. Mina katter
4. Att resa

Skriv ner 4 personer som ska göra denna lista
Linda, Fillan, Sofia och Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0