Bakissöndag

Igår var det gör-om-gör-rätt-kväll hemma hos Felicia och det blev en riktigt lyckad tillställning. Inga urspårningar och alla kroppsdelar är intakt på samtliga festdeltagare. Det måste ju vara ett bevis på att vi lyckades genomföra kvällens syfte med bravur. Trots detta satte gårdagen rätt djupa spår, vilket har resulterat i en smått gnagande huvudvärk. Seglivad sådan! Jag kände mig som sju svåra år när jag vaknade i morse, men har nu sakta börjat återgå till livet tack vare kaffe och en dusch.

Denna dag kommer inte att gå i många knop kan jag säga... Jäsp!

Kommentarer
Postat av: Pusslaren

alltså inte för att låta besserwisserig, men du har inte riktigt tekniken inne! ;p såhär gör man om man är hardcore: först tar man en tablett vätskeersättning INNAN man drar på fest. (inte bakistabletter, de är sjukt dyra. Resorb skare va!) sedan tar man en innan man går och lägger sig (om man kommer ihåg... jag brusade en i förväg i går och ställde i en flaska bredvid sängen :p), och sedan en morgonen efter! :D

2010-03-28 @ 16:04:16
URL: http://pusslaren.blogspot.com/
Postat av: fillan

vi gjorde om o rätt på första försöket men som sagt dagen efter var mindre kul haha:)

2010-03-30 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0