Börjar se ljuset i tunneln...

... med uppsatsjäveln. Jag har knappt en sida kvar att skriva och det känns alldeles fantastiskt bra. Med största sannorlikhet kommer jag att skriva klart den idag, för att sedan korrekturläsa och lämna in den imorgon. Huruvida jag är nöjd med uppsatsen eller inte är en annan fråga, för jag känner att det inte alls har blivit bra då jag fått krympa ner ämnet minimalt för att få plats inom ramen av 6 A4-sidor. Nu när det här snart äntligen är äver ska jag ta några välförtjänta dagar ledigt och sedan ladda om batterierna inför stundande vfu-seminarium och uppsatsopponering. Efter det är kursen slut, halleluja!

För övrigt ska jag väl inte gör så mycket idag. Har väl lite hushållssysslor som jag ska pyssla med när jag får tid över, men annars blir det lugna puckar.

Hur ser Er dag ut, en onsdag som denna?

Kommentarer
Postat av: Soffan

Himla bra kämpat "Pinglan". Visste ju att du skulle fixa det - så småningom ;-) Nu är du absolut värd din ledighet! Visst är det en grymt härlig känsla när man är klar med ett tufft och segt arbete?! Hurra för dig - vad du är bra! Stooor kram!

2010-03-17 @ 16:25:43
Postat av: Linnea Bergsten

Sv: Haha, ja, men jag skyller på att jag har haft en dålig dag ^^

2010-03-17 @ 17:25:08
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Bella

Heej!

Jag har setat med en hemtenta. Går ganska så bra, vill få ett sammanhang, men tror det blir bra i slutändan..hihi..Den ska in på söndag. så tid finns iaf!

2010-03-17 @ 19:53:08
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Gud vad jag känner igen mig i ditt tänkande kring uppsatser. Har precis lyckast skriva klar en mindre uppgift där kurslitteraturen inte alls passar till uppgiften, blir så frustrerad.



Lycka till!

2010-03-17 @ 20:12:06
URL: http://imacarena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0