I behov av en lösning

Jag är barnsligt förtjust i smycken - framförallt örhängen och halsband. Då snackar vi inte några påkostade smycken, utan billiga sådana som går att hitta på exempelvis Åhléns eller Kicks. När det är rea brukar jag köpa på mig ett helt gäng med både örhängen och halsband för att kunna variera mig i dess oändlighet. Dessvärre börjar min smyckesförtjusning gå lite till överdrift och jag vet inte längre hur jag ska förvara dem. I nuläget ligger de i ett enda trassel på hallbyrån och jag har ingen som helst översikt i vad jag har för någonting. Jag måste omgående komma på ett funktionell lösning så att jag dels kan få ordning på min stökiga hallbyrå och sedan få lite struktur på smyckena. Jag funderar på att köpa en krok som man kan haka över dörren för att slippa borra hål i väggen. På så sätt kan jag hänga upp alla halsbanden utan att de är i vägen någonstans och slippa ha de liggandes framme i ett enda nystan, för det är varken praktiskt eller speciellt snyggt.

Den här typen av krok tror jag skulle kunna vara lösningen på mitt kaos.

 

Värre oordning får man ju leta efter! Detta skapar huvudbry för en pedant som mig.


Kommentarer
Postat av: Linnea Bergsten

Sv: Tack så mycket vännen =)

2010-03-08 @ 16:49:18
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har en smyckeshållare som jag inte alls gillar och inte använder. Hojta till om du vill komma och kolla på den... Eller om jag ska lägga upp en bild eller nåt

2010-03-08 @ 18:45:04
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/
Postat av: Soffan

En kompis till mig som också har en himla massa smycken omkring sig har köpt en Eller kanske tom två) sån där "hänga- över - dörren -krok" och den funkar prima för henne! Ett mkt klokt val av lösning enligt mig ;-) Kramisar!

2010-03-09 @ 18:44:08
Postat av: Christel

http://3.bp.blogspot.com/_wqLNxFgyBRs/Su69zigwTUI/AAAAAAAAAVs/kdBPeGVUgd0/s400/Smyckestr%C3%A4d.jpg

2010-03-10 @ 09:07:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/theredhead

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0