Kvällens festligheter

Ikväll vankas det 25-årsfest hos en killkompis. Festen är benämd "probably the year's biggest event" i inbjudan på Facebook så jag har mycket höga förväntningar på kvällen! Festerna tillsammans med detta gäng brukar vara roliga så det ska nog bli lyckat även denna gång. Min outfit för kvällen består av sbarta leggings, svart klännig med puffärm och det nya svarta bältet i midjan. Jag tror att det får duga!

Nu är det dags för lite middag och sedan kommer jag att leta mig in i dimman så småning om.
Ha en trevlig lördagskväll allesammans!

Ikväll höjer vi ett glas för Alexander som fyller 25 år!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas du hade kul... kram

2010-03-07 @ 19:37:06
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0