Ny vecka, nya tag

Ja, då har vi åter sett ljuset av en ny vecka. Idag är jag ledig, tisdag och onsdag är skola och sedan börjar min femdagarsledighet som är väldigt efterlängtad. Det är alltid skönt med en liten lucka mellan kurserna så att man får tillfälle att rensa skallen och ladda om batterierna. När den här kommande kursen är över, om 10 veckor, är det redan sommarlov och det känns lite smått overkligt. Tiden går så himla fort! Då återstår det bara ett halvår på utbildningen och sedan är allting över. Ärligt talat vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, för jag kommer delvis att sakna studietiden samtidigt som jag ser fram emot att äntligen få arbeta med det jag brinner för. Att jag känner så är väl egentligen inga konstigheter, eftersom jag alltid både vill ha kakan och äta den. Det är så typiskt mig! Aldrig är man nöjd.

Nu ska jag ta och gör mig i ordning och bege mig ner till biblioteket för att lämna tillbaka lite böcker som jag lånade till uppsatsen. När jag kommer hem skulle jag behöva dra igång en rejäl vårstädning. Jag är på släng-humör och skulle vilja rensa ur lägenheten och slänga allt skit som bara ligger och samlar damm. Får se hur det blir med den saken.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

SV: ja det kändes som ett rätt beslut att inte ta lägenheten när ekonomin inte är stabil!!

2010-03-29 @ 19:28:35
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0