Paloma gör reklam

Jag har en vän i nöd. Nejvars, så illa är det inte, men hon skulle vilja ha lite fler besökare till sin blogg. Hon är vad man skulle kalla en ung mamma som bloggar om sitt liv som småbarnsförälder, hustru och sin vilja att skaka av sig lite graviditetskilon. Jag började läsa hennes blogg av en slump efter att hon kommenterat i min blogg och konstaterat att vi var grannar, helt utan veta om varandra. Till en början fattade jag ingenting eftersom jag visste att det inte fanns någon med det namnet, varken i min port eller i grannhuset, så det uppstod en del förvirring. Jag sprang och letade i huset, sökte på nätet, frågade runt och försökte luska reda på vem denna person var, utan resultat. Efter ett tag föll alla bitar på plats och allting berodde på ett komiskt missförstånd, som i sin tur mynnade ut i en ny trevlig bekantskap. Livet är bra oförutsägbart ibland, tycker ni inte det?

Nu tycker jag att ni ska ta och kika in på hennes blogg och bidra med några fler läsare i statistiken. Passa även på att ge lite tips och idéer på vad hon skulle kunna göra för att utveckla sin blogg enligt hennes önskan i dagens inlägg.

Kommentarer
Postat av: Linnea Bergsten

Gulle du!

2010-03-16 @ 14:49:36
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0