Torsdag 25/3

Idag har jag varit nere på stan och kaffedejtat med Felicia på det nya mysiga fiket på Kvarnen. Det blev kaffe och en kanooongod snickerstårta med grädde och jordgubbar. Syndigt gott kan jag lova! Efter allt gottis och en massa tjatter gick vi en runda på stan som resulterade i en svart klänning, två par leggings, ett par örhängen och ett paket hårfärg. Efter gårdagens inlägg om håret slutade det med en ljus askblond färg som jag precis har haft i. Jag fick nio kommentarer och fem av er tyckte ljust, två tyckte mörkt och en tyckte mörkt med ljusa slingor, så jag litade på er som röstade för ljust. Det blev dessvärre ingen drastisk förändring av färgen jag precis lade i, men nog blev håret allt lite ljusare i alla fall. Jag tror att detta kommer att vara en bra grund, för att sedan be någon om hjälp med att lägga i lite ljusa slingor. Det kan nog bli schysst!

Nu är det middag och pluggande som gäller, för att sedan förhoppningsvis bege sig ner på Stand up comedy-kväll på Harry´s med tjejerna. Det ska bli grymt roligt och jag hoppas på att kvällen bjuder på många skratt. Det behöver jag just nu!


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

Ha en fortsatt trevlig torsdag :)

2010-03-25 @ 18:57:30
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - viktminskingsbloggen

SV: tack så mycket söta du :)

2010-03-25 @ 19:43:03
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Sofia

Låter som en bra plan med håret där. Hoppas du fick en trevlig kväll igår :)

2010-03-27 @ 17:28:10
URL: http://stumpah.rocas.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0