Tröttaste tisdagen ever

Som jag nämnde igår så hade vi filmkväll och en riktigt mysigt avslut på måndagen. Dessvärre drog vi inte igång filmen förrän efter klockan 22 och den var 1 h och 52 min lång, så det blev bra segt mot slutet. Mina ögon var fyllda med grus när jag vaknade i morse och det har varit en kamp att hålla ögonen öppna under dagen på praktiken. Jag tror nästan att jag slumrade till ett ögonblick när jag satt och tittade på elevernas genrep av engelskateatern, men det hoppas jag förblev en obemärkt microsömn.

För övrigt har jag inte gjort någonting speciellt idag, mer än haft praktik, handlat lite mat och tittat på tv (läs: sovit framför tv:n). Nu ska jag koka mig ett ägg och bre en macka, för jag orkar inte laga någonting avancerat till middag. Så lat jag har blivit...

Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0