Det härliga humöret fortsätter

Den här veckan har verkligen börjat bra. Humöret är på topp, solen skiner och jag är bara allmänt lycklig. Trots att det är en hel del att pyssla med i skolan och att det börjat bli hett om öronen vad det gäller portfolion så rör det mig inte i ryggen, konstigt nog. Om det är bra eller dålig är ju en tolkningsfråga, men jag kommer bara att fortsätta njuta av livet just nu och ta dagen lite som den kommer.

Det här blir ett väldigt kort inlägg. Raringen kommer hit om 30-40 minuter och då ska jag bjuda på mat innan han ska iväg på träning. Idag bjuds det på köttfärslimpa, potatis, brunsås, lingonsylt och sallad. Det brukar ju vara gott, så jag hoppas att han också gillar det.

Dags att förflytta sig till spisen. Är man som kvinna mer än en meter från spisen är man på rymmen, som hans pappa skojade och sa när han undrade om jag kunde laga mat. Det tyckte jag var lite charmigt, jag som älskar att laga mat.


Kommentarer
Postat av: Ida

Du måste vara världens bästa flickvän! :)

2010-05-12 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0