Effektiv måste-göra-dag

Idag ringde min väckarklocka vid 8.30-tiden. Eftersom jag är ledig från skolan ville jag ha lite sovmorgon, men ändå komma upp skapligt för att sätta igång med alla dagens måsten. Sedan dess har jag varit i full gång med städning, tvättning och nu pluggande. Jag håller på och skriver den sista skriftliga inlämningen i denna kurs som består av en projektrapport. Den ska vara inlämnad på fredag och jag börjar nu, så det är dags att lägga i femmans växel.

Senare ikväll kommer raringen förbi. Han skulle egentligen ha tränat idag, men det blev inställd på grund av att han fortfarande är krasslig. Jag har också börjat bli snorig, rosslig och lite svullen i halsen så vi har väl utbytt baciller och smittat varandra den senaste veckan. Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0