Freedom, oh freedom

Nu minsann anser jag mig ha satt den sista kråkan på min portfolio. Hela dagen har jag suttit och letat stavfel, korrigerat knasiga formuleringar och kompletterat min text med saker ur läroplanen. Jag förstår inte riktigt hur jag kunde glömma bort att ha med den från början när jag skrev, men jag antar att jag var allt för insnöad i all litteratur då. Nu börjar jag känna mig någorlunda nöjd med min text, men den ständiga inlämningsångesten gör sig ändå påmind. Trots det försöker jag hålla huvudet kallt och inse att det i värsta fall bara kan handla om en komplettering. Vad gör det liksom?!

Nu när portfolion äntligen är klar för inlämning kan jag återgå till livet igen. Ljuvliga frihet. Då kan jag slippa försumma träningen om kvällarna på grund av skrivandet och viktigaste av allt, att äntligen få träffa Andreas igen. Han har verkligen fungerat som en bra morot för motivationen. Härlig peppning raring, det gjorde du bra!

Nu ska jag göra mig i ordning och åka ner till Netto för att handla lite. Det ekar, ekar, ekar i mitt kylskåp och det är bland det värsta jag vet. Jag måste få hem frukt och lite olika frukostalternativ, för det är ett måste.


Kommentarer
Postat av: Soffan

Hääärligt Pinglan! Himla bra jobbat! Vilken skön känsla när man väl är klar med "skiten"! Nu får du unna dig göttigheter - som fina killen tex. :-)) Kärlekskram till dig!

2010-05-20 @ 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0