Ingen ork

Den här huvudvärken som pollenallergin orsakar gör mig alldeles matt. Jag orkar ingenting och hela kroppen känns fullkomligt disorienterad. Eftersom varken allergimedicin eller värktabletter hjälper vet jag inte vad jag ska ta mig till för att bli bättre. Ska jag behöva ha det såhär och bara låta tiden göra sitt, eller vad? Förhoppningsvis kommer den värsta pollenperioden att vara snabbt överstökad i år, men det är ju svårt att förutspå. Jag ger det några dagar till, men om värken inte har släppt efter helgen får det bli ett besök hos farbror doktorn. Inte för att jag vet vad de kan göra åt saken, men men...

Nu måste jag vila en liten stund och samla nya krafter. Det känns inte kul alls att behöva gå på sparlåga på det här viset. Förbannade äckelpollen, försvinn!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja fyyy... Jag lider verkligen med dig. Min pappa är jätte allergisk och han lider som ingen annan. Hoppas du blir bättre snart!

2010-05-05 @ 17:01:03
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja har inte skrivit ut vad det blir;) haha

2010-05-05 @ 21:12:10
URL: http://elinupdate.blogg.se/
Postat av: Madde

Testa de receptfria tabletterna mot migrän som finns på apoteket. Fungerar mot sambons allergihuvudvärk.

2010-05-05 @ 21:12:19
Postat av: Sofia

Jobbigt det där med allergi är glad att jag inte lider av det.. och för att svara på din kommentar; Ja kärlek är verkligen en underbar känsla, och verkligen galet hur mkt man kan sakna nåt/nån.. Men känslan när man får va tillbaka i den famnen man saknat är oslagbar tycker jag :)

2010-05-05 @ 21:19:32
URL: http://www.sofianyström.se/
Postat av: elin

luugnt.. inget som säger att du har fel..eller rätt...=) haha...

2010-05-05 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0