Mors dag

Idag är det söndag och mors dag. Min kära mor befinner sig ute i båten i skärgården tillsammans med pappa, så det blir inget speciellt firande för vår del. Jag ringde henne förut och gratulerade, så det får räcka. Hon brukar bli glad för det lilla och påpekar ständigt att det är tanken som räknas. Nu har jag tänkt på henne, alltså har jag gjort mitt. Älsklingen åkte precis iväg för att äta lunch ute hos sina föräldrar tillsammans med sina bröder. Det lät som ett mysigt firande. När han kommer hem ska vi eventuellt åka och kolla på fotbollsmatch och gå ut och gå en långpromanad. Det får avrunda en händelserik helg!

Kommentarer
Postat av: nina

Hej!

Jag har precis nu startat veckans blogg tävling på min blogg! Är du intresserad av att vara med så kom och änmäl dig.

http://niinalofgren.blogg.se/2010/may/veckans-blogg-tavling-1.html#comment

Det är ett väldigt bra pris som man vinner. Kom gärna in och läs och anmäl dig, man har ingenting att förlora!:)

/nina löfgren

2010-05-30 @ 20:01:42
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0