Nervös inför kvällen

Då var det återigen fredag och denna vecka har det inneburit portfolioinlämning. Den ska vara inskickad senast klockan 13.00, men jag lämnade precis in den för att slippa tänka på det mer idag. Nu får det alltså bära eller brista - orkar inte lägga ner mer energi på den.

Ikväll ska jag och raringen åka ut till hans föräldrar och äta middag. Han har ju fått träffa mina päron två gånger, så nu är det min tur att ställas inför juryn, haha. Inte annat att det gör mig lite nervös... Jag ska göra mitt bästa för att ge ett lika gott intryck som raringen har gjort på mina föräldrar.

Nu bär det snart ut på min promenadrunda på 4,5 km och sedan måste jag ner till stan för att uträtta lite ärenden. Det känns som om detta kommer att kunna bli en alldeles förträfflig dag.

Jag är så glad!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Äh Mia! Det fixar du med bravur! Är det något du är bra på så är det väl att vara social och bete dig som folk...? =)

2010-05-21 @ 16:50:34
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: Soffan

Det kommer bli lovely! Gläds med dig Pinglan! <3

2010-05-21 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0