Underbara onsdag

Det här har hittills varit en alldeles underbar dag och det lär fortsätta så tills det övergår till torsdag. Dagen inleddes med en god frukost i lugn och ro innan jag åkte iväg till Lisa för att arbeta med vår utvecklingsidé. Detta höll vi oavbrutet på med mellan klockan 8.15 och 16.30. Jag har aldrig någontin varit med om maken till effektivt skolarbete. Vi var grymt strukturerade och fokuserade hela tiden och fick hela arbetet så gott som klart - bara några små detaljer kvar. Det trodde jag aldrig!

På vägen hem från Lisa åkte jag till Netto för att handla hem lite mat. De hade extrapris på lax, vilket gjorde att jag köpte en förpackning som nu blivit till en lax- och spenatpaj. Den ska tas med hem till mina föräldrar imorgon kväll då jag och raringen ska dit och umgås lite.

Nu är det dags för att bocka av de sista punkterna på dagens att-göra-lista.
  • Plugga utvecklingsarbete tillsammans med Lisa
  • Handla mat
  • Hem och skriva portfolio
  • Äta middag
  • Städa och fixa här hemma
  • Om jag hinner, vore ett träningspass ultimat
  • Träffa raringen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0