Kvällens terapi

Efter att jag hade skrivit mitt missiv till uppsatsen fick jag ett ryck att baka bröd på kvällskvisten. Bakning och lugn musik, det är ju som rena terapin för mig just nu. Jag hittade ett recept som verkade intressant och drog sedan igång. Det var väldigt enkelt att göra, gav minimalt med efterarbete i form av disk och smaken/konsistensen var alldeles fantastiskt. Saftigt och härligt till tusen - avsmakades rykande färskt med smör och en ostskiva på. Det ni, inte illa!

Är ni sugna på att prova, hittar ni receptet HÄR.

Kan varmt rekommenderas!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad duktig du är och bakar.. usch var för längesedan jag bakade nu! Men snart är det första advent och då blir det pepparkakor och lussebullar :)



Jaa..du hade rätt.. det blir en ny design ;)



kram!

2010-11-16 @ 06:50:58
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0