Underbart halvår tillsammans

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i ett halvår. Vi hade svårt att komma på ett datum som skulle representera dagen då vi blev tillsammans eftersom vi i princip suttit ihop sedan dag ett, men 5 maj var den dag som utmärkte sig mest. Då fick jag ett sms från honom som löd enligt följande:

Får jag chans på dig?
Ja, nej eller kanske.
Puss


Haha, vilken sköning han är, men det fick som sagt symbolisera dagen då vi offentligt blev ett par. Allting har sedan dess bara gått från klarhet till klarhet och jag älskar den karln oerhört mycket! Jag ser fram emot många fler underbara månader och år tillsammans med dig älskling.


Kommentarer
Postat av: Sandra

störst av allt är kärleken.

PUSS

2010-11-05 @ 13:23:52
Postat av: Linda

Grattis! Tiden går fort... Vi firar fem år om några dagar :) Kram

2010-11-05 @ 15:30:10
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0