Ändrade planer

Idag skulle jag ha varit i skolan och haft litteraturseminarium mellan kl. 15-17. Det fick jag dock lov att hoppa över på grund av att jag fick feber igår kväll. Jag mailade min examinator och anmälde mig till igentagningstillfället som är redan på fredag nästa vecka. I vanliga fall brukar man få vänta mycket längre på en ny chans, men den här gången var det smidigt. Det är första gången på snart 3,5 års studier som jag behöver ta ett igentagningstillfälle - har haft himla tur och varit frisk och utan förhinder.

På grund av detta har jag inte gjort mycket idag. Jag vaknade vid 8-tiden när de ringde från en förskola och ville att jag skulle jobba. Hann inte mer än lägga på luren och somna om innan nästa enhet ringde och behövde ha in en vikarie. Jag meddelade vikariepoolen för ett tag sedan att jag inte kunde jobba mellan v. 36 - 41 pga. praktik och studier och det märktes tydligt nu att praktiken tagit slut. Telefonterror, haha. Dessvärre var jag ju tvungen att avböja båda erbjudandena eftersom jag är krasslig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0