Fin onsdag

Idag tog jag mig en skön sovmorgon för att sedan gå upp och göra mig i ordning inför min lunchdate med finaste Fillan. Vi möttes utanför Coffee Lounge vid halv tolv och beställde in lite god mat. För mig blev det dagens lunch bestående av fläskfilé med rotsakspytt, kall färskostsås, sallad och bröd. Det var en riktig höjdare! Efter maten drack vi kaffe och diskuterade livet, hälsan och kärleken enligt vanligt ordning. Mycket fokus på det här med flytt och alla blandade känslor som det medför, vilket kan vara skönt att ventilera med någon som sitter i samma båt. Även om jag bara har mig själv och katterna att ansvara för. Efter fikat tog vi en runda på stan för att kolla kläder och en eventuell maskeradutstyrsel till festen på lördag. Som vanligt gick jag hem tomhänt, så när som på en mascara och en flaska saltvattenspray. Typiskt!

Nu under kvällen ska jag bara vara hemma och pyssla lite i inväntan på älsklingen. Han kommer hit efter att han varit ute i Julita hos föräldrarna och monterat på vinterdäcken på bilen.

Ha en fortsatt bra eftermiddag och kväll allesammans.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det känns väldigt ovant, men skönt. Kan inte sluta känna på det korta håret i nacken.

2010-10-28 @ 16:13:01
URL: http://linda-tunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0