Lataste helgen ever

Den här helgen har inte gått i många knop kan jag säga. Både jag och Andreas var hemma torsdag och fredag så det blev en riktig långhelg för oss. Vi har sovit halva dagarna igenom och knappt gjort ett jota, men sådant kan vara skönt ibland. Det har nog varit välbehövligt med en lugn helg, så förkylda och allmänt krassliga som vi är.

Veckan som nu är på ingång kommer att bestå av planering med gruppen, slutseminarium och examinationsseminarium. Sedan har jag en igentagning på fredag eftersom jag missade litteraturseminarium 2 när jag var sjuk i måndags. Det här är banne mig sista veckan med "normala" studier - sedan börjar skrivandet av examensarbetet nästa måndag. Hualigen...

Kommentarer
Postat av: SHMS - Sarah ;)



Hoppas du får en trevlig Måndag!



Kram

Http://shms.blogg.se

2010-10-24 @ 22:52:19
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Sv: Det var bara under ca. 4 timmar också =P

2010-10-25 @ 07:11:35
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0