Morgondagens outfit

Som jag nämnde i det tidigare inlägget vankas det bröllop imorgon mellan Emma och Oskar. Vigseln går av stapeln imorgon kl. 14.00 och det ska bli så himla roligt att få närvara. Blev alldeles tårögd när jag fick min inbjudan i somras.

Jag har aldrig varit på bröllop förut, så jag har varit väldigt osäker på vad jag ska ha på mig för att vara "rätt klädd". Förhoppningsvis blir detta okej - vad tror ni? Min outfit för imorgon ser ut enligt följande:

Svart och blommig klänning med tunna axelband
Vit kofta med 3/4-ärm
Svarta tunna leggings
Pärlhalsband
Svarta finskor med klack

Kommentarer
Postat av: Linnea - mamma till Freja

Sv: Det gick finfint. "Tack och lov" var jag aldrig ensam med dem ändå. De passar ju på att vara lite extrajävliga när dom har vikarie, men så är det ju.

2010-10-09 @ 08:00:00
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0