Positiv dag på alla sätt

Jag vet inte vad det är med mig just nu, men jag är bara så himla positiv och glad. I morse när jag vaknade kändes det som om det inte fanns några problem alls i världen och så har det varit hela dagen. Jag har varit pigg och vid gott mod trots att jag har suttit på ett seminarium från kl. 8-15. I vanliga fall hade jag spytt på allt lyssnande och nervositeten inför det egna framförandet, men idag var det hur lugnt som helst. När jag kom hem fick jag världens ryck att städa och dona här hemma för att sedan laga värsta brakmiddagen åt älsklingen. Köttfärslimpa med vitlök och soltorkade tomater, klyftpotatis, kall sås och sallad, som serverades i ett nystädat kök och mysigt i ordninggjort med fin dukning och tända ljus. Det var uppskattat minsann och blev en mysig kväll i dess enkelhet. Länge leve vardagsmys!

Det liksom spritter glada och harmoniska känslor i hela mig och jag vet inte om det är all kärlek eller om jag genomgår någon form av förändring just nu? Kanske har jag tagit till mig av råden att inte tänka så mycket hela tiden, att ta dagen som den kommer och framförallt att vara glad och stolt för att jag är jag. Jag låter det vara vad sjutton det vill, bara det stannar.

Happy life!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !



Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?



Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:

http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

2010-10-26 @ 23:24:28
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Emelie

Hejsan. Jag svarar här :)

Det är faktiskt nere på Duwfeholmsherrgård, riktigt

bra tyckte vi. Så det tycker jag absolut du ska testa på :)

2010-10-27 @ 07:54:38
URL: http://emelieolssons.blogg.se/
Postat av: f

låter riktigt härligt!

2010-10-27 @ 10:53:24
URL: http://voiceinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0