Börjar bli bra otålig nu

... han fick skynda sig hem efter fotbollsträningen igår kväll för att gömma undan "ledtrådarna" till morgondagens överraskning eftersom han trodde att jag skulle sova hemma. Han hann hem före mig och kunde säkra sin hemlis.
... han skulle eventuellt slopa pokerkvällen med grabbarna ikväll för att han har så mycket att göra och förbereda.
... jag fick strikta order om att sova hemma i natt och hålla mig borta från honom under kvällen.
... jag får ha sällskap med Linda till matchen imorgon, men hem måste jag åka med honom.

Vad sjutton, nu börjar jag bli så otålig att jag snart kryper ur skinnet!

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Ja, jag började ju jobba med två nyexade tjejer och Malin är den ena. Vi har äntligen börjat synka ihop oss och de börjar verkligen att komma in i yrket. Det känns riktigt bra nu! Först nu börjar man märka att de kan bli sig själva och skämta och så där. Kommer att bli kanon till slut! (Tills de byter ut personalen igen... Hehe!)

2010-09-03 @ 16:30:47
URL: http://vigubban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0