Han är mycket för överraskningar

Igår eftermiddag ringde min älskling och frågade om jag hade några planer för lördagen, efter jag kommit hem från jobbet. Mitt svar var nej eftersom jag sällan brukar planera att ha någonting att göra direkt när jag kommer hem. Han sa att jag då skulle förbereda mig på att jag skulle få en överraskning på lördag, där jag skulle försöka vara hungrig kring lunchtid. Det skulle bli någonting romantiskt för två, sa han. Åh, jag blir alldeles knäpp av nervositet när han hittar på sådana saker och ska överraska mig. Jag älskar överraskningar och kan ju inte låta bli att tjata och försöka få hintar om vad det skulle kunna vara. Dock tiger han som muren, såklart. Vad annars?

Iiiih, vad tror ni att det skulle kunna vara? Romantiskt för två, man ska vara lite hungrig kring lunchtid... Ska vi vara hemma? Åka iväg någonstans? Oooh, spännande!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten

Låter spännande :D:D han kanske tar med dig ut på en mysig lunch på stan? :D

2010-09-01 @ 19:20:11
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Frida

Ooohhh! Spännande! Så där är jag oxå. Blir galen om jag får veta att någon överraskning väntar... Det blir garanterat skitbra!

2010-09-01 @ 19:52:50
URL: http://vigubban.blogg.se/
Postat av: Julia

oh shit Maria, vad roligt :)

här sitter jag och blir helt glad så kan bara tänka mej hur det känns för dej :)

fint med överraskningar!

2010-09-01 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0