Home sweet home?

Ja, då var man hemma igen efter en veckas samboliv hemma hos älsklingen i hans tvåa. Det har varit en riktigt mysig vecka och både jag och katterna har trivts som fisken i vattnet. Allting har fungerat så bra och känslan av att få somna och vakna tillsammans med den jag älskar har varit obeskrivlig. Jag trodde att hela den här sambohistorian skulle medföra en stor omställning som jag skulle ha svårt att hantera, men allting flöt på så naturligt. Det inger verkligen goda förhoppningar inför framtiden!

Nu känns det både konstigt och lite ledsamt att vara hemma igen. Visst, jag tycker väldigt mycket om min lägenhet och jag har trivts kanonbra här under åren, men det känns som om det är dags att blicka framåt mot nya kapitel här i livet. Jag är redo att satsa allt jag har på ett kort, för jag vet nu vilken storvinst det kommer att ge!

Underbara kärlek!!

Kommentarer
Postat av: sandra

gud vad underbart gumman! du är värd all lycka!puss

2010-09-18 @ 13:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0