Söndag, med allt vad det innebär

Igår var det födelsedagsfest för systra mi som stod på schemat. Vid 18-tiden invaderades deras hus med alltifrån vampyrer till hippies och cowboys. Ett fritt utklädningstema fick verkligen alla att vilja anstränga sig lite extra, vilket resulterade i denna underbara kavalkad av utstyrslar. Sedan bjöds det på bål, smörgåstårta, kladdkaka och underbara amerikanska brownies och det fick mig nästan att rulla hem. Inte bara för att jag var rund under fötterna, utan för att jag åt alldeles för mycket godsaker. Dock avlägsnade jag mig redan vid 23-tiden på grund av att jag inte kände så många i syrrans umgängeskrets, vilket fick mig att känna mig lite obekväm. Istället begav jag mig hem till älsklingen, som bor två gator bort från syrran, och blev kvar där över natten. Ni ser, jag lyckades hålla mig borta därifrån i knappt 10 timmar, sedan blev längtan efter sambon och mitt blivande hem alldeles för stor.

Nu är jag hemma igen och idag ska jag bocka av alla måsten som jag har runtikring mig. Jag ska tvätta och diska, handla för att fylla upp det ekande tomma kylskåpet, laga mat, gå till vallokalen och ta mitt samhällsansvar och sedan se över studierna lite inför den kommande skolveckan.

Sådär ja, bara att sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.ok =) har inte varit förbi här tidigare så jag har inte sett dina tidigare designs men fin är den! =)

2010-09-19 @ 17:29:59
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Skönt att ha någon nära de ställena man är på :)

2010-09-19 @ 21:33:47
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0