Veckoslutets "att göra"

Torsdag
  • Gå till biblioteket och låna böcker till den stundande hemtentan
  • Träffa älsklingen ikväll. Äntligen får jag lov att säga, eftersom vi inte setts sedan i söndags pga min elaka förkylning
Fredag
  • Plugga
  • Städa
  • Gå till frissan för att klippa och färga utväxten kl. 16.00
  • Gå på födelsedagsfest hos Jessica
Lördag
  • Jobba 8.30-11
  • Duscha och göra mig i ordning inför kräftskivan
  • Åka till Julita och gå på kräftskiva
Söndag
  • Åka och plocka svamp med Andreas och hans föräldrar.

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Ser ut som en bra vecka :D

2010-09-23 @ 13:03:55
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0