Man glömmer fort

Idag har jag varit riktigt hängig på jobbet och haft feberkänningar. Jag hade lite förhöjd temp i morse, men jag kände mig inte sjuk och hoppades på att det skulle stabilisera sig under dagen. Det gjorde det inte - snarare tvärt om. När jag kom hem för en timme sedan visade termometern 38,2 grader och värken i kroppen talade samma språk. Det var så länge sedan jag hade feber, tack och lov, så jag har hunnit glömma hur jobbigt det är. Feber gör en ju fullkomligt lamslagen.

Efter besöket på vårdcentralen tidigare idag fick jag hostmedicin på recept. Det tackar vi alla för - slipper sambon, katterna och jag återigen gå en sömnlös natt tillmötes. Det ska bli skönt eftersom de senaste nätterna har varit hemska på grund av all hosta.

Dags att försöka slumra en stund. Jag måste verkligen vila och bli frisk nu eftersom jag har mitt allra första utvecklingssamtal på onsdag eftermiddag. Då passar det sig inte att ligga hemma och må såhär.

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig gumman! Spännande med utvecklingssamtal :)

2011-04-05 @ 14:42:45
URL: http://lindatunstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0