Några dagars obalans

No shit Shirlock! PMS är mitt mellannamn just nu och det är samma visa var eviga gång, dagarna innan röda veckan. Jag är ruggigt lättirriterad, nedstämd, svullen, stresshormonerna skjuter i höjden och brösten är ömma som två blåmärken. Hela jag känner mig allmänt olustig och i obalans. På grund av dessa problem har jag börjat fundera på utbudet av "pms-medicin" som finns ute på marknaden, för att underlätta vardagen lite. Kanske är det mitt medlidande gentemot min omgivning som gör det, vad vet jag?

Jag undrar nu - har Du testat denna produkt?

Uppfyllde den önskad effekt eller medförde några biverkningar?


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej hej! ja de vore kul och ses =) va ju ens stund sedan sist! just nu så är jag arbetslös så kan ta en fika när som helst =) mitt nummer är 0736497434 =)



Kram

2011-04-28 @ 02:04:12
URL: http://beatricepedersen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0