Blöt helg i Götet

På vägen ner till Göteborg i fredags sken solen och värmen gassade hoppfullt! Dock var lyckan kortvarig - under frukosten på lördagsmorgonen svartnade himmelen och det var som om skyn fullkomligt öppnade sig. Sedan ösregnade det från början till slut av vår Lisebergsvistelse, men vad gjorde det? Humöret var ändå på topp och vi for runt som galna smurfar i våra blå regnponchos och grönlurviga kaninöron. Det ska mycket till för att stoppa mig på ett nöjesfält och regn är inte något godtagbar anledning enligt min mening, så jag åkte allt ändå. Och då menar jag verkligen allt. Den absoluta favoriten blev nog Uppsvinget, men det är en hårfin fight om förstaplats tillsammans med Kanonen och AtmosFear.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0