Egoinlägg

Jag heter Maria
Jag är för tillfället mitt uppe i en tvätt- och städdag här hemma.
Jag är duktig på matlagning, har jag fått höra.
Jag tycker inte om att vi lever i en orolig värld full av orättvisor.
Jag är jättedålig på att ge svar på tal när folk behandlar mig illa.
Jag läser Där regnbågen slutar skriven av Cecilia Ahern.
Jag gillar katter, matlagning och att umgås med nära och kära.
Jag sjunger hellre än bra.
Jag älskar min sambo och mina fyrbenta odjur.
Jag är inte speciellt bra på matematik.  
Jag pratar ibland före jag tänker.
Jag tycker om att vakna utsövd bredvid älsklingen en ledig dag.
Jag är beroende av nära och kära som ger mig glädje och energi.
Jag har på mig svarta shorts och en svart- och vitrandig tröja.
Jag dricker gärna vatten och kaffe till vardags och rosévin till fest.
Jag lyssnar på det som passar mitt humör för stunden. 
Jag blir arg om folk har översittarfasoner och inte ger alla människor en chans.
Jag är rädd för att jag eller någon av mina närmaste ska råka ut för en olycka/sjukdom.
Jag kan inte förstå att det finns så mycket ondska i världen.
Jag är pinsamt dålig på att ha disciplin när det gäller kost och träning.
Jag är uppvuxen på norr i Katrineholm.
Jag har nu tagit en paus i städningen och ska göra klart det, så att jag sedan kan gå ut och njuta av solskenet.

Denna lista är snodd hos Elfrida. Thanks girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0